باخت میزبان المپیک مقابل ژرمن‌ها/ صعود قهرمان جهان با صدرنشینی

باخت میزبان المپیک مقابل ژرمن‌ها/ صعود قهرمان جهان با صدرنشینی

تیم ملی بسکتبال آلمان با پیروزی مقابل فرانسه، صدرنشین گروه B رقابت‌های المپیک شد.

به گزارش سفیر سبز، در ادامه رقابت‌های بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳، در دیداری حساس تیم‌های ملی آلمان و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۸۵ – ۷۱ به سود ژرمن‌ها پایان یافت.

کوارترهای اول، دوم و سوم این بازی به ترتیب با نتایج ۲۴-۱۸، ۲۴-۹ و ۲۱-۱۹ به سود آلمان پایان یافت تا با وجود برتری ۱۶-۲۵ فرانسه در کوارتر چهارم، مجموعا این تیم آلمان باشد که با ۱۴ امتیاز اختلاف پیروز این بازی حساس شد.

در پایان این دیدار، دنیس شرودر پوینت گارد و فوق ستاره تیم ملس بسکتبال آلمان، با کسب ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس گل و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۹ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

به این ترتیب تیم ملی بسکتبال آلمان با کسب سه پیروزی متوالی مقابل ژاپن، برزیل و فرانسه صدرنشین گروه B مسابقات شد و به همراه فرانسه تیم دوم این گروه، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کردند.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باخت میزبان المپیک مقابل ژرمن‌ها/ صعود قهرمان جهان با صدرنشینی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باخت میزبان المپیک مقابل ژرمن‌ها/ صعود قهرمان جهان با صدرنشینی"، کلیک کنید.