امور زنان و خانواده جایگاهی برای رفع مشکلات دختران است

قاسمی:

امور زنان و خانواده جایگاهی برای رفع مشکلات دختران است

مشاور عالی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده عنوان کرد: امور زنان و خانواده روی مسایل مرتبط با دختران دانشجو و مسایل هویتی آنها تمرکز کرده و رفع چالش ها و مشکلات آنها را به عنوان آینده سازان و مادران آینده پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز، عاصمه قاسمی مشاور عالی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در نهمین نشست اتحادیه شرق و نخستین نشست اتحادیه جنوب دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به اهمیت جایگاه زن و خانواده در جامعه اظهار کرد: در حال حاضر زن و خانواده از مسایل مهم جامعه است و بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه دقیق و درست که برگرفته از اسناد بالادستی خود جایگاه امور زنان و خانواده را به عنوان فضایی برای در اولویت قرار دادن نیاز ها و الزامات دختران دانشجو و خانم های شاغل ایجاد کرده است.

وی افزود: این حوزه بر آن است به عنوان جایگاهی باشد که بتواند بر روی مسایل مرتبط با دختران دانشجو و مسایل هویتی آنها تمرکز کرده و رفع چالش ها و مشکلات آنها به عنوان آینده سازان و مادران آینده پیگیری کند.

امور زنان و خانواده جایگاهی برای رفع مشکلات دختران است

مشاور عالی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده با تأکید بر جایگاه مسیول امور زنان و خانواده در دانشگاه خاطرنشان کرد: مسیول امور زنان و خانواده نباید جایگاه تشریفاتی و فرمایشی باشد، بلکه باید جایگاهی برای حل مسایل هویتی و ارزش نهادن به زنان و تقویت خانواده باشد.

نهمین نشست اتحادیه شرق کشور و نخستین نشست اتحادیه جنوب دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو روز با حضور علی سروری مجد، قایم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی، قاسمی مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و مدیران سازمان مرکزی، روسا و معاونان هماهنگی و برنامه ریزی استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان در واحد بین الملل چابهار برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امور زنان و خانواده جایگاهی برای رفع مشکلات دختران است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امور زنان و خانواده جایگاهی برای رفع مشکلات دختران است"، کلیک کنید.