استان بوشهر غرق در ماتم امام حسین(ع) و شهدای کربلا است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

استان بوشهر غرق در ماتم امام حسین(ع) و شهدای کربلا است - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، همزمان با سراسر کشور و در شب عاشورای حسینی، استان بوشهر عزادار امام حسین (ع) و یاران آن حضرت است و مردم مؤمن و ولایتمدار این دیار سیاه پوش در عزای سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش با حضور پرشور در مراسم این شب در سوگ شهدای کربلا به عزاداری می‌پردازند.

برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله آئین‌های پرشور عزاداری و سینه زنی سنتی، زنجیرزنی، سنج و دمام با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

سخنرانی علما، روحانیون و وعاظ در حسینیه‌ها، مساجد و تکایا و اماکن مقدس، برپایی موکب ها و ایستگاه‌های صلواتی، پخت غذاهای نذری و پخش بین عزاداران، اجرای تعزیه و آئین‌های ویژه سنتی و برنامه‌های متنوع مناسب از دیگر برنامه‌ها در حال اجرا است.

همچنین دهم محرم و روز عاشورای حسینی برنامه‌های ویژه عزاداری و سوگواری از جمله تجمع عزاداران و هیئت‌های مذهبی تدارک دیده شده است که برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استان بوشهر غرق در ماتم امام حسین(ع) و شهدای کربلا است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استان بوشهر غرق در ماتم امام حسین(ع) و شهدای کربلا است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.