ارسال محموله جدید کمک های سپاه برای سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ارسال محموله جدید کمک های سپاه برای سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سفیر سبز/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه چابهار گفت: محموله جدید کمک های امدادی سپاه به دست سیل زدگان سیستان وبلوچستان رسید.

سرهنگ محمد سارانی امروز چهارشنبه(16 اسفند) در این رابطه افزود: 100 تن مواد غذایی و پوشاک با 25 دستگاه خودرو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان اعزام و اقلام اهدایی سپاه بدست مردم رسید.

سرهنگ سارانی افزود: از ابتدای وقوع سیل درمنطقه، سپاه پاسداران با توزیع بسته های کمک معیشتی و کمک های امدادی در کار مردم سیل زده بوده است.

وی افزود: گروه های جهادی برای بازگشایی مسیر روستاهایی که در محاصره آب بودند در کنار مردم هستند و کار امدادرسانی همچنان با قوت در جریان است.

سارانی فرمانده سپاه چابهار اظهار کرد: در کنار کمک های امدادی، 10 تیم پزشکی با 10 دستگاه آمبولانس جهت خدمات رسانی رایگان همراه با داروهای مورد نیاز به منطقه سیل زده اعزام شده است تا با ارایه به موقع خدمات پزشکی از بروز برخی بیماری های واگیر دار جلوگیری شود.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارسال محموله جدید کمک های سپاه برای سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارسال محموله جدید کمک های سپاه برای سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.