آغاز مسابقات ورزشی جام محلات شهرستان سقز – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

آغاز مسابقات ورزشی جام محلات شهرستان سقز - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

آمنه غلام‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر سبز اظهار کرد: مسابقات ورزشی جام محلات شهرستان سقز با عنوان «جام محلات شهرستان سقز» از بیستم شهریور آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات یاد شده در قالب ۱۳ رشته مختلف برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات در محلات شهرستان سقز آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به لزوم ترویج ورزش همگانی در میان اقشار مختلف به ویژه جوانان اظهار کرد: نوع زندگی امروزه و کم تحرکی افراد مشکلاتی در زمینه سلامت اجتماعی به وجود آورده که نیاز به امر توسعه ورزش را بیشتر نمایان می‌کند.

غلام ویسی تصریح کرد: هتل ورزشکاران، زمین چمن مصنوعی تپه مالان و سالن رزمی زنده یاد فریار امینی پور پروژه‌های ورزشی است که در حال حاضر فعال بوده و روند ساخت آنها در جریان است.

وی اضافه کرد: تلاش براین است که زیرساخت‌های ورزشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و در اختیار جامعه ورزشی این شهرستان قرار گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز مسابقات ورزشی جام محلات شهرستان سقز – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز مسابقات ورزشی جام محلات شهرستان سقز – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.