هشدار پادشاه اردن نسبت به ناامنی و بی ثباتی در منطقه

پادشاه اردن در دیدار با امیر کویت نسبت به خطر تشدید جنگ غزه هشدار داد که ممکن است منطقه را به سمت ناامنی و بی ثباتی سوق دهد.

به گزارش سفیر سبز، «عبدالله دوم» پادشاه اردن در دیدار با «مشعل الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت آخرین تحولات را بررسی کرده و بر لزوم تشدید تلاش ها برای دستیابی به آتش بس فوری و دایمی در غزه و اتحاد تلاش های عربی برای مقابله با وضعیت انسانی فاجعه بار غزه تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری رسمی اردن «پترا»، پادشاه اردن در این دیدار بر لزوم دستیابی به چشم انداز سیاسی برای مساله فلسطین براساس راهکار تشکیل 2 دولت تاکید کرد. راهکاری که دستیابی فلسطینی ها به حقوق کامل مشروع خود را در تشکیل کشور فلسطین در مرزهای چهارم ژوین 1967 به پایتختی قدس شرقی تضمین می کند.

عبدالله دوم از مواضع کویت در حمایت از مسایل جهان عرب و در راس آن مساله فلسطین و ملت فلسطین و نیز تلاش کویت برای برقراری امنیت و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

پترا گزارش کرد رهبران اردن و کویت بر اهمیت گسترش فرصت های همکاری دوجانبه در تمامی زمینه ها بخصوص سطوح اقتصادی و سرمایه گذاری تاکید کردند.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار پادشاه اردن نسبت به ناامنی و بی ثباتی در منطقه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار پادشاه اردن نسبت به ناامنی و بی ثباتی در منطقه"، کلیک کنید.