نجات پسر 15 ساله سقوط کرده در ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه

سفیر سبز/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از نجات پسر 15 ساله سقوط کرده در ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه خبر داد.

حمید محبوبی افزود:ظهر روز جمعه 31 فروردین ماه امسال درخواست هییت کوهنوردی جهت دسترسی به مصدوم در ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد و نجاتگران هلال احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از 5 ساعت صعود در ارتفاعات،نجاتگران به مصدوم سقوط کرده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

به گزارش سفیر سبز به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان غربی، محبوبی گفت: مصدوم پسر 15 ساله بود که برای جمع آوری گیاهان دارویی به کوهستان رفته و از ارتفاعات سقوط کرده بود و دچار اسیب از ناحیه سر، بینی و فمورال شده بود.

وی تصریح کرد: کوهنوردان با مشاهده نوجوان سقوط کرده  بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفته بودند و نیروهای امدادی با حضور سریع در محل سخت گذر حادثه سبب نجات جان این نوجوان 15 ساله شدند.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات پسر 15 ساله سقوط کرده در ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات پسر 15 ساله سقوط کرده در ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه"، کلیک کنید.