دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سفیر سبز؛ سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ماموران کلانترهای 12 با اقدامات تخصصی 7 سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 4 دستگاه موتور سیکلت و 2 دستگاه موبایل کشف شد، تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیس به 21 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز"، کلیک کنید.