حماس: به پیش نویس یک توافق مشخص دست یافته ایم

حماس: به پیش نویس یک توافق مشخص دست یافته ایم

در پی اعلام پایان مذاکرات در قاهره، یکی از مقامات ارشد جنبش حماس از دستیابی به پیش نویس یک توافق مشخص در مذاکرات خبر داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد حماس در این باره اظهار کرد: اسراییل سعی کرد بر موضوع مبادله اسیران متمرکز شود و به نکاتی که ما مطرح کردیم، پاسخ نداد.

وی گفت: هییت جنبش حماس در قاهره همه ایده ها را با دید باز مورد بررسی قرار داد و ما پاسخ های روشن و مشخصی برای دستیابی به منافع ملت خود ارایه کردیم.

حمدان در ادامه اعلام کرد: پیشرفت در مذاکرات وجود دارد و هییت حماس برای مشورت با رهبری، قاهره را ترک می کند.

وی ادامه داد: ما به فرمول توافق مشخصی دست یافته ایم که میانجی ها ارایه کرده اند و منتظر پاسخ رهبری مقاومت به آن هستیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که جنبش حماس امروز در بیانیه ای اعلام کرد مذاکرات در قاهره به پایان رسید و هییت این جنبش با هدف مشورت با رهبران حماس، امشب عازم دوحه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: به پیش نویس یک توافق مشخص دست یافته ایم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: به پیش نویس یک توافق مشخص دست یافته ایم"، کلیک کنید.