بروجرد باید به مقصد گردشگری تبدیل شود

سفیر سبز/لرستان شهردار بروجرد گفت: این شهر باید از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

یحیی عیدی بیرانوند امروز سوم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از پروژه میدان آیت الله نجفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میدان آیت اله نجفی، در ورودی بروجرد از سمت غرب، بروجرد با حداکثر امکانات در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: بروجرد ظرفیت های گردشگری بسیار خوبی دارد اما این ظرفیت ها معرفی و زیرساخت های آن آماده نشده است و این شهر باید از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

شهردار بروجرد اضافه کرد: در این راستا میدان آیت اله نجفی از سمت نهاوند در ورودی بروجرد احداث و شهر را به مقصد گردشگران تبدیل خواهد کرد.

عیدی بیرانوند بیان کرد: با احداث میدان آیت اله نجفی، منطقه گردشگری پل تاریخی قلعه حاتم احیا و دسترسی گردشگران به پارک فدک و این پل آسان می شود.

وی تصریح کرد: حجم بسیار زیادی خاکبرداری برای این میدالن در حال انجام بوده که برای اجرای عملیات خاکبرداری، قرارداد 20 میلیارد تومانی با پیمانکار بسته شده است.

شهردار بروجرد ادامه داد: امید می رود این پروژه هرچه سریع تر تکمیل و تحویل مردم شود.

شهردار افزود: همچنین نزدیک بودن میدان آیت اله نجفی به منطقه گردشگری باغ فدک، تپه شهدا، و گلدشت و در آینده سد شهید محمد بروجردی باعث جذب گردشگر در این اماکن تفریحی خواهد شد.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بروجرد باید به مقصد گردشگری تبدیل شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بروجرد باید به مقصد گردشگری تبدیل شود"، کلیک کنید.